wie weet waar ik in katwijk(zh)of omg.special gunpowder kan kopen.ik wil dit aan gambiaanse te drinken geven
Beste Piet, dit is niet zo lastig je kunt het ook gewoon online kopen, maar je woont ook betrekkelijk dicht bij Den Haag dus je kunt ook langs gaan bij Betjeman and Barton. Ze hebben ook een webshop waar je het kunt kopen: Klik maar eens hier Betjeman and Barton : gun powder thee
Deze bekende thee winkel heeft niet alleen deze thee online te koop maar ook nog vele honderden andere soorten. Succes !
Hallo Katwijkse Piet,
In elke Chinese, Indonesische, Marokkaanse of Turkse winkel of toko vind je deze thee tegen absurd lage prijzen. Bij ons in Brunssum kost de Special Gunpowder in de Turkse winkel Yasar 90 eurocent voor een kubusverpakking van 500 gram!!! Is dat goedkoop of niet? In het verleden heb ik mega-hoeveelheden van deze thee geconsumeerd (alle kubussen opstapelend in de hal van mijn woning) en ik draag dit product nog steeds een warm hart toe. Gezondheid!!!
Vriendelijke groeten,
Léon van Zeeventer
Hallo,
Online kopen is inderdaad de meest eenvoudige weg, kijk hiervoor en ook voor véél informatie eens op Informatie-site met webshop
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?