ronnefeldt thee red berries

  • theeleut

    Wie weet waar ik de thee van het merk ronnefeldt kan krijgen en het gaat om de smaak red berries

    Ik heb deze in een hotel in scheveningen op en vond hem erg lekker

  • Leon van Zeeventer

    Geachte heer/mevrouw Theeleut, hoe gaat het?

    De Ronnefeldt-thee kom ik regelmatig tegen in Aken. Tegenover de Elisenbrunnen ligt een winkelpassage, ik geloof de Teaterpassage geheten, waar een theewinkel gelegen is die alleen maar Ronnefeldt-thee verkoopt, voorzover ik weet. Overigens kan ik me niet voorstellen dat deze red berries-variant de meest aanbevelenswaardige Ronnefeldt thee is. Ik heb daar ooit een goede Chinese groene thee gekocht die ik zeker nog eens zal kopen als het moment daar is. Heeft u de Ronnefeldt webstek al bekeken?

    Groeten uit Maastricht,

    Leon van Zeeventer

  • theeleut

    hartelijk bedankt voor de informatie

    het zal best dat er veel lekkerdere smaken van zijn maar ik kon ze in het kurhaus slect allemmal uitproberen en deze vond ik lekker en daar heb ik het die ochtend met het ontbijt maar bij gehouden

    Wat bedoelt u trouwens met webstek is dat de website ?

    gr. Hilma

  • Leon van Zeeventer

    Geachte Hilma,

    “Webstek” is inderdaad een ander woord voor “website”. Het is een woord dat vaak te horen is op de Belgische radio en tv en door mij is overgenomen. Ik ben dus zelf niet de uitvinder. De winkelpassage in Aken waar ik naar verwees heet trouwens “Elisengalerie”. Dat schoot me te binnen na plaatsing van het vorige bericht. Inmiddels extra nieuwsgierig geworden ga ik nu ook maar eens de webstek van de firma Ronnefeldt opzoeken. Thuis heb ik ook een paar brochures van hun (vraag me niet waar die liggen), inclusief een assortimentslijst. Het zou me niets verbazen als de red berries daar ook bij staan

    Groeten uit de bibliotheek van Geleen,

    Leon van Zeeventer.

  • Geertje

    Ik ben ook even op zoek geweest naar Ronnefeldt thee… (ook red berries gedronken in een hotel)

    Hier kun je bestellen wat je zoekt:

    http://www.quadrophenia-shop.de/tee-ronnefeldt-teavelope-ronnefeldt-c-25_26.html

  • Ronald

    kunne we niet met zn alle gelijk bestelle wat we wille scheel heel veel verzend koste groetjes ronald een supper theetheeleut schreef:

    >

    > Wie weet waar ik de thee van het merk ronnefeldt kan krijgen

    > en het gaat om de smaak red berries

    > Ik heb deze in een hotel in scheveningen op en vond hem erg

    > lekker

  • Sultan

    Hallo,

    Ik ben een kennis van Suat Ozcoban, hij is vertegenwoordiger van Ronnefeldt.

    Zijn telefoonnummer is +49 2 11 880 0020 in Dusseldorf. Bij hem kan je bestellen.

    groetjes,

  • Bernd Klotz

    Ronnefeldt Red Berries gibts in deutschland bei

    http://www.quadrophenia-shop.de/red-berries-ronnefeldt-p-537.html

    grüsse .

  • marcel

    Hai daar,

    Ik drink overheerlijke thee van Morgentau (ook van Ronnefeldt).

    Probeer eens www.ronnefeldt.de , hoe moeilijk kan het zijn…

    Grt en proost

  • Gilbert

    Bij Ronnefeldt zelf!

    Er is ook een afdeling voor niet horeca klanten. Ik kreeg zojuist bericht dat op de www.ronnefeldt-privat.de besteld kan worden.