groene thee met munt NERGENS TE VINDEN!!!

  • katje

    Wij zijn 2 weken geleden in Kefalonia op vakantie geweest en daar kocht ik in de paatselijke supermarkt groene thee met munt (merk LIPTON) Dit was erg lekker. Thuis meteen gekeken of ze die hier ook verkopen, maar nergens hoor, niet in de supermarkt in iedergeval. Wel met citroen e.d. maar niet met munt. Nu heb ik maar een doosje muntthee en een doosje groene thee gekocht en maak van beide apart thee en gooi het daarna samen in een glas. Beetje omslachtig maar het smaakt wel goed. Kan dit trouwens geen kwaad het mengen van die 2 theesoorten? Doet dat geen afbreuk aan de postivieve werking van de groene thee?

    groetjes,

    katje

  • lucie de reeper

    Hallo toevallig las ik je berichtje.Wij hebben deze thee gekocht in de Carrefour in Merksem in Belgie al een jaar geleden.Het wordt ook verkocht in de supermarkt in Frankrijk.Hopelijk kom je het nog eens tegen.

  • Tom Binnendijk, Theetuintje.nl

    Thee kan je naar eigen smaak combineren. Verschillende soorten zwarte theeën kun je heel goed melangeren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld lapsang souchong (gerookte thee die kan je naar smaak vrijwel door vele theesoorten mengen. Het mengen van theesoorten is nog leuk ook! Voor sommigen zelfs een sport om de lekkerste nieuwe melange te maken. Munt blad kan je heel goed met kersenthee of gunpowder (groene thee) combineren. En het doet echt geen afbreuk op de positieve werking van groene thee. Thee is gezond. Groene thee wellicht iets gezonder dan zwarte thee, doordat het minder cafeïne bevat. Thee en rooibos is beide gezond, maar belangrijker is: drink omdat het lekker is! Meer informatie over thee zelf kun je vinden op onze website bij de theeweetjes.

  • Mrs.Tea

    Beste Katje,

    Wij kunnen jouw probleem oplossen. Neem eens een kijkje op onze site www.mrstea.nl onder de fruit en smaak thee en daar vind je Green Mint. Een groene thee met verse munt.

    Succes.

    Klantenservice

    Mrs.Tea

  • J.W. Blommers

    Bij ins in de winkel is in zakjes te verkrijgen van Dilmah groene thee met munt.

    Ook hebben wij losse groene thee met munt. Ook heerlijk is het toevoegen van munt bij b.v. gewone Ceylon thee.

    Met vriendelijke groeten,

    J.W. Blommers

    De Kralingse Plantage

    Lusthofstraat 33a

    3062 WB Rotterdam

  • laurens

    Hallo, goed nieuws denk ik

    je kan bij de reformwinkel (natuurvoedingswinkel)kijken of ze er munttakjes en groene thee verkopen( die van ons dat dat in elk geval) , en daarmee muntthee maken,

    of kijk eens op www.theecentrale.nl, www.orlawinkel.nl

    daar kan je ook groene thee met munt kopen. Misschien verkopen ze het ook wel gewoon op de markt bij jullie bij zo'n specerijenkraam.

    Succes !

  • KARIN

    Probeer eens bij Het Pendeltje te krommnie

    ZIE www.pendeltje.nl ruim 200 soorten thee moet wel gek zijn als zij het niet hebben.

    ook de stevia hebben zij eigen import.

    Dit is echter de witte zonder nasmaak ipv. de donkere ( bruin).katje schreef:

    >

    > Wij zijn 2 weken geleden in Kefalonia op vakantie geweest en

    > daar kocht ik in de paatselijke supermarkt groene thee met

    > munt (merk LIPTON) Dit was erg lekker. Thuis meteen gekeken

    > of ze die hier ook verkopen, maar nergens hoor, niet in de

    > supermarkt in iedergeval. Wel met citroen e.d. maar niet met

    > munt. Nu heb ik maar een doosje muntthee en een doosje groene

    > thee gekocht en maak van beide apart thee en gooi het daarna

    > samen in een glas. Beetje omslachtig maar het smaakt wel

    > goed. Kan dit trouwens geen kwaad het mengen van die 2

    > theesoorten? Doet dat geen afbreuk aan de postivieve werking

    > van de groene thee?

    >

    > groetjes,

    > katje

  • Gerard

    Ja, bij Carrefour in Belgie verkopen ze uitsluitend de producten van Lipton, terwijl men bij Carrefour in Frankrijk dit product onder hun eigen merknaam verkoopt.

    Die heb ik gedronken en ben er opslag verslaafd aan geworden alhoewel ik het wèl telkens moet laten opsturen omdat het in Belgie (laat staan in Nederland) nergens te koop is.

    lucie de reeper schreef:

    >

    > Hallo toevallig las ik je berichtje.Wij hebben deze thee

    > gekocht in de Carrefour in Merksem in Belgie al een jaar

    > geleden.Het wordt ook verkocht in de supermarkt in

    > Frankrijk.Hopelijk kom je het nog eens tegen.

  • Carine

    Groene thee met munt is te vinden bij Cora

  • Gerard

    Accoord Carine,

    Maar wie is Cora????

    En waar is die te vinden?

    Carine schreef:

    >

    > Groene thee met munt is te vinden bij Cora