jasmijnthee

• Roy

wie vind jasmijnthee ook lekker en kan me meer vertellen over de gezondheidswaarde ervan? Ook verkoopadressen in Gelderland zijn welkom, voor speciale soorten

• Saskia

Ik drink het dagelijks. Van Dilmah. Iedereen die bij mij op de thee komt vind het lekker.

• Yvonne

wij verkopen diverse soorten jasmijn thee, wil je echt genieten? neem dan losse thee en niet die prut uit builtjes.

info@koffietheek.nl

• Mrs.Tea

Ook bij ons verkrijgbaar al vanaf € 1,00 Losse thee en inderdaad niet die prut uit zakjes.

www.mrstea.nl

• jules

mocht je in de buurt zijn De Heeren van xvll koffie en theewinkel heeft div theeen met jasmijn groetjes jules

• Nadine

Graag zou ik willen weten waar ik in Arnhem jasmijn thee kan kopen??? Ik heb een hele grote bus jasmijn thee van iemand gehad die naar Vietnam is geweest, maar die is nu bijna op en ik kan niet meer zonder. Even voor de duidelijkheid: ik bedoel jasmijn thee die je in een zeefje moet doen om het op te laten lossen in warm water.

• sander

Hey allemaal

ik vind jasmijn thee heerlijk ik haal het altyd bij de wereldwinkel, is wel losse thee dusz je zult een thee eitje nodig hebben.

het zit in een blikje met een blauw groenige sticker…

met vriendelijke groet sanderNadine schreef:

• Esther

Hoi Nadine,

In Arnhem kan je lekkere jasmijnthee kopen bij de toko, aan het einde van de straat van de bibliotheek in het centrum. Ik koop er altijd zakjes jasmijnthee, (oranje doosje) maar volgens mij verkopen ze er ook losse jasmijn thee.

Bij albert heijn verkopen ze trouwens ook erg lekkere (losse) groene thee met jasmijn, ook een aanrader.

Succes ermee!

Groetjes Esther.

• Leo

Drink vrijwel iedere avond jasmijnthee. Mis het ook als het er niet is. Kopen doe ik ze in grote blikken, bij een goede toko, maar ook Turkse winkels verkopen het vaak en in Beverwijk op de Oosterse Markt.Let wel op de uiterste verkoopdatum!

Een paar euro voor maandenlange heerlijke Jasmijnthee. Geen zakjes maar gewone mooie theebladeren met de stukjes bloem er in.

• Barbara

De eenhoorn in Kampen heeft geweldige jasmijnthee. Ook los.