Beste,
Volgende ervaringen wil ik met u delen
Wij gebruiken na het eten van de walnoten ook de gedroogde tussenschotten van de noot om er thee van te zetten.
Mijn vader die hartpatient is en mijn vrouw hadden beide last van hartritmestoornissen. (overslaande hartkloppingen waardoor je eventjes naar adem hapt)
Na allerhande medicatie en in het geval van mijn vader zelfs een opname in het ziekenhuis bleek de toegediende medicatie
niet tot eigenlijk onvoldoende resultaat te hebben.
Ik weet niet meer precies hoe we aan de tip gekomen zijn voor de thee maar in beide gevallen is het resultaat spectaculair
Mijn vrouw heeft nog zelden last van hartkloppingen alwaar ze vroeger soms snachts wakker werd van een “overslaande” tikker.
Mijn vader herhaald af en toe een aantal weken het drinken van zijn 2 tassen /dag en dit met succes.
De chirurg die bij mijn pa de overbruggingen geplaatst heeft was eerst sceptisch maar heeft na verder onderzoek bevestigd dat een aantal stoffen
in deze tussenschotten de zenuwuiteinden aan het hart die voor de overslag zorgen rustiger maakt.
Volgende werkwijze:
Neem 6 a 7 tussenschotten of het equivalent ervan (brokjes en stukjes)en laat deze 10 minuten heel zacht koken, zodat er niet teveel waterverlies is,
in zoveel water dat er voldoende is voor 2 tassen thee.
Drink smorgens op de nuchtere maag, voeg gerust wat suiker toe want het sapje is nogal brak van smaak.
de eerste week de 2 tassen s'morgens op de nuchtere maag, nadien 1 tas s'morgens en 1 voor het slapengaan.
Dit tot de hartkloppingen verdwijnen.
Bij ons helpt het echt,
Dus kraken maar die noten, want in de winkel zijn de gedroogde tussenschotten zelf niet meer te krijgen.
Succes
Dariën