thee en gedistelleerd water

• albert

sinds ik fit for live gelezen heb van het echtpaar diamond,ben ik overgestapt op het drinken van gedistelleerd water in de thee,heel lekker en zacht,tevreden dus.

totdat ik laatst met gewoon water mijn favoriete groene thee(gunpowder) dronk

en merkte dat er een looizuurvelletje op dreef,nou blijft dat mooi aan de rand van de mok hangen dus totzover allemaal gewoon.

Maar als ik dus dezelfde thee drink met gedis.water ziet deze er prachtig uit,er drijft niks op,en het smaakt nog beter ook.

nou vrees ik dat het gedistelleerd water door zijn lagere spanning of wat dan ook,

het looizuur en of andere stoffen via absorbtie in zich opneemt,en dat ik het zo dus binnenkrijg terwijl het anders aan de zijwand van de mok blijft zitten.

Heeft iemand er weet van hoe dit zit??

ben ik i.p.v. gezond,keiongezond bezig ?

groeten albert

• marianne braam

Hallo Albert,

Naar mijn informatie moet je nooit gedistilleerd water drinken.

Het allerbeste is om thee te drinken met bronwater uir flessen.Ik woon in België, dus wat dat betreft verwent.Als je Spawater kunt vinden is dat zeer goed.

Liefst met niet al te veel calcium, want dat geeft weer een vies smaakje en een viezig laagje op de thee.

Veel succes

Marianne

• marianne braam

Hallo Albert,

Naar mijn informatie moet je nooit gedistilleerd water drinken.

Er zit geen enkel goed bestanddeel meer in.

Het allerbeste is om thee te drinken met bronwater uit flessen.Dit wordt ook in alle boeken over thee aangeraden en zo doen de Chinezen het ook.Ik woon in België, dus wat dat betreft verwent.Als je Spawater kunt vinden is dat zeer goed.

Liefst met niet al te veel calcium, want dat geeft weer een vies smaakje en een viezig laagje op de thee.

Veel succes

Marianne