Thee-Kransje

• Tjerk Doensen

Ik ben Tjerk Doensen, ik woon al 83 jaar in Geurtsen. Dat is een plaatsje in het noorden van ons prachtige land. Ik en mijn vrouw hebben een vereniging opgericht voor het behoud van Thee! Wij zijn van mening dat Thee ernstig onder invloed is van de Jeugd! Wij proberen dan ook de jeugd te betrekken bij onze vereniging. De jeugd is nl. tegenwoordig veel te bereid niet meer op thee in te gaan. Daarom hebben wij verschillende smaken ontwikkeld, waaronder de welbekende “Ochtendplas urine smaak”, deze is speciaal ontwikkeld voor het activeren van uw “systeem” in de ochtend. Zodat de jongelui kennis krijgen van het vroegere leven. Verder organiseren wij: Gezamelijke Thee Drink-Party's, de “Drink om 12 uur een kopje thee”-actie, geld inzamelings-acties voor de ontwikkeling van nieuwe thee-smaken. Verder verzamelen wij ook serviezen voor, speciale gelegenheden, die met thee te maken hebben. Wij zijn bereid ons leven te geven voor ons doel, “ De jeugd aan de Thee” ! Wij zijn nu ook bezig met een landelijke actie te organiseren, om ook de ouders te kunnen overtuigen van het goeds wat thee kan doen voor de kinderen. Wij gebruiken ook dit medium om de wereld te behoeden voor het verder bederf van de “Thee-wereld”. Wij hebben al contacten gelegt met de regeringen van andere landen, om ook die landen van het “Thee-drama” het nut te laten zien. Verscheidene regeringen hebben al gereageerd op onze actie, de reactie was over het algemeen zeer positief, de regeringen zien echt in waarover we het hebben. Wilt u ook reageren , bel dan naar, 06-9500 kies dan 1, u word direct doorverbonden, met de hotline!

BVD!

Met Vriendelijke Groet,

Tjerk Doensen en vrouw.

P.S. Mijn vrouw vind het , wat ik doe, een geweldig initiatief, daarom doet zij ook mee, dus we hopen veel aanhangers te vinden, die met ons meedoen.

P.S.S Uw actie, is snel nodig, want zonder UW hulp, redden de kinderen het niet!!! DENK AAN UW TOEKOMST!

• T. Plasje

leuke 2-april-grap ahum

• de baas

looser