boeken over thee

• marianne braam

Ik ben op zoek naar titels over het onderwerp.In het Nederlands,

Duits of Engels.Ik heb er al heel veel in het Frans gelezen en ik wil mijn bibliotheek graag uitbreiden.

Mijn interesse gaat uit naar alles over Chinese-,Japanse- en Darjeelingthee. De thee ceremonies en dergelijke.Alvast hartelijk dank.

Marianne

• Sita Zindel

Hoi Marianne,

Kijk eens op de sites van Barnes & Noble, Amazon etc. Op diverse sites over tea staan ook veel boeken vermeld. Er zijn zoveel boeken over thee. Ik vind ook vaak boeken (meestal tweedehands) bij De Slegte. Als je wilt, stuur ik je een keertje een lijst van mijn theeboeken en die nog op mijn verlanglijstje staan.

Succes met je zoektocht!

Groeten,

Sita

• marianne braam

Hallo Sita,

Ik weet, er zijn enorm veel boeken over thee. Mijn vriend en ik hebben er samen meer dan dertig, maar ja als je eenmaal begint

wil je er steeds meer.

Ik zou jou lijst graag willen zien, want wie weet zit er vast wel iets bij wat me kan inetresseren.

Wij hebben er veel in het Frans en ik heb er een paar in het Nederlands, die ik ook bij de Slegte koop.

Ik zoek er nog wat meer, want ik neem aan, met onze geschiedenis, dat er wel meer over geschreven zou moeten zijn.

Alvast hartelijk dank.

Marianne

• karin

neem eens een kijkje bij Galerie“ Het Pendeltje”

Wilhelminastraat 2, 1561 ZT te Krommenie 075-6216062 (New. age thee winkel)marianne braam schreef:

>

> Ik ben op zoek naar titels over het onderwerp.In het

> Nederlands,

> Duits of Engels.Ik heb er al heel veel in het Frans gelezen

> en ik wil mijn bibliotheek graag uitbreiden.

> Mijn interesse gaat uit naar alles over Chinese-,Japanse- en

> Darjeelingthee. De thee ceremonies en dergelijke.Alvast

> hartelijk dank.

>

> Marianne