Pu-Erh thee????

• caroline

Hallo,

Gebruikt er hier iemand de pu-erh thee?? Graag zou ik daar wat meer willen over vernemen, hoe het werkt bijvoorbeeld en of je er bijverschijnselen van hebt??

Ook heb ik het gehoord dat je het kan krijgen in capsules of poeder, wat is het verschil dan??

Ik volg nu het programma van de weight watchers, is zeer goed voltehouden hoor.

Maar een klein hulpje is welkom.

ALvast bedankt, groetjes caroline

• marianne braam

Ik drink al een jaar of twee Pu-erh thee.Je moet even aan de geur ervan wennen.Het is een geur van vochtige aarde.

Ik drink het zelf meestal 'savonds.Je slaapt heel goed en het is heel goed voor de spijsvertering en daardoor natuurlijk ook goed voor wie gewicht wil verliezen.De bijwerkingen zijn dus alleen maar gunstig en het zal dus zeker helpen.Je raakt er ook nog een opgeblazen gevoel van kwijt en het helpt om alle afvalstoffen kwijt te raken.

Laten we niet uit het oog verliezen dat deze thee al eeuwen lang gedronken wordt en niet een nieuw dieetmiddel is.

Ik zou aanraden de losse thee te gebruiken (die is van een veel hogere kwaliteit dan in zakjes)en dan zowiezo zonder suiker, zoals de echte theedrinker het zal doen.Dit komt de smaak en het aroma ten goede en het genot ,rust en ontspanning die van de thee uitgaat is niet te vergelijken met een poeder of een capsule.Die vind je in de dieetzaken of sommige drogisterijen.Voor een dieet is het ook heel belangrijk om te ontspannen.Dus veel succes en plezier met de thee.

Veel succes met Pu-Erh thee

marianne

• karin

Als je het PENDELTJE belt te Krommenie 075-6216062 Wilhelminastraat 2 ,

1561 ZT hebben een folder plus thee /pillen onder eigen merk.

pendeltje@chello.nl (New. age thee winkel)caroline schreef:

>

> Hallo,

> Gebruikt er hier iemand de pu-erh thee?? Graag zou ik daar

> wat meer willen over vernemen, hoe het werkt bijvoorbeeld en

> of je er bijverschijnselen van hebt??

> Ook heb ik het gehoord dat je het kan krijgen in capsules of

> poeder, wat is het verschil dan??

> Ik volg nu het programma van de weight watchers, is zeer goed

> voltehouden hoor.

> Maar een klein hulpje is welkom.

> ALvast bedankt, groetjes caroline