vacature

  • willem jan

    Geachte theeliefhebbers,

    Daar wij dringend op zoek zijn naar personeel.

    Wil ik graag weten wie er geinteresseerd is in een carriere in de theebusiness!

    Graag uw reactie

    Mvg.

    Willem Jan

  • Sander

    JAAA!!!! IKKE IKKE IKKE

    ik ben heel serieus geinterreseert en ik hou van THEEEEEEEEEEJAAAAAA

    Doeiwillem jan schreef:

    >

    > Geachte theeliefhebbers,

    >

    > Daar wij dringend op zoek zijn naar personeel.

    >

    > Wil ik graag weten wie er geinteresseerd is in een carriere in

    > de theebusiness!

    >

    > Graag uw reactie

    >

    > Mvg.

    >

    > Willem Jan

  • Petra Teunissen-Nijsse

    Beste Willem Jan,

    om wat voor soort functie gaat het? Ik woon in de omgeving Rotterdam. Kun je me een functie-omschrijving mailen?

    Alvast bedankt,

    Petra

  • Marian Both

    Vertel eens iets meer over de thee-vacature???

    Wat er gaat gebeuren, en natuurlijk, zoals het een hollands mens betaamd, wat er verdient gaat worden.

    Groeten, Marian

  • Gjolf Kjabret

    Goededag,

    Ik ben Gjolf Kjabret, ik nu 46 jaar oud, ik woon al 9 jaar lang in Nederland. Ik heb op dit moment een baan bij de landmacht, maar daar vind ik geen hol aan. Ik spreek al aardig goed Nederlands. Ik heb al enige ervaring bij de KGB gehad, deze zullen mij dan ook zeker recommenderen. Ik verwacht van mijn toekomstige baan, dat ik vrij kan krijgen bij geheime activiteiten voor de KGB. Dit is met de baan die ik nu heb nogal een probleem, want ze denken dat ik een spion ben. Ik hoop dat u hier geen problemen mee heeft. Ik wil ook nog vrij krijgen bij de verjaardag van mijn moeder, want dan wil ik naar Moeder Russia toe vliegen. Ik heb veel ervaring met het doden van mensen, ik ben ook een goede onderhandelaar, ik heb 38 doden op mijn geweten. Ik vind thee natuurlijk ook leuk. Ik zou wel graag willen weten wat voor een organisatie thee is, ik hoop zoiets als. Technically Horifying Exterminating Excecutors. Daar heb ik nl. een keer tegen moeten onderhandelen, deze lui waren GOED. Ok, dat was het. Als u denkt dat ik geschikt ben voor de baan.

    hoogachtend,

    Gjolf Kjabret

    P.S. Beantwoord snel

  • willem

    graag wil ik meer info. heb redelijke kennis van kruiden en thee"en 06-50293736willem jan schreef:

    >

    > Geachte theeliefhebbers,

    >

    > Daar wij dringend op zoek zijn naar personeel.

    >

    > Wil ik graag weten wie er geinteresseerd is in een carriere

    > in de theebusiness!

    >

    > Graag uw reactie

    >

    > Mvg.

    >

    > Willem Jan