Heeft u vragen over sigaren?

bent u van plan om sigaren te roken maar weet u niet hoe het in zijn werk gaat?

wilt u persoonlijk advies per email van SIGARENCONNAISSERRODIUS?

of het nu vragen van onervaren rokers of zeer ervaren ‘sigarenconnaisseurs’zijn alles over sigaren bij sigaarconnaisseurrodius@hotmail.com(dit is dus een e-mail adres,simpelweg omdat de sigaren connaisseur Meneer D.Rodius geen enkel idee heeft hoe hij een internetsite zou kunnen opzetten)

Of u het verschil wilt weten tussen een cubaanse en een Nederlandse sigaar,of informatie en of ondervindingen van Meneer Rodius zelf wilt onvangen over een bepaalde sigaar,alles kan.

Meneer Rodius,sigarenconnaisseur te amsterdam

'ik ben van mening dat mensen die van sigaren houden en hier (nog) enkele brandende vragen over hebben ze gewoon moeten kunnen stellen.En dan niet naar een gerenomeerde tabakszaak moeten stappen om daar (weer) een pleefiguur te moeten staan door zijn of haar kennis op het gebied van sigaren.Ik geef u nu met de opening van mijn persoonlijke e-mail adres de mogelijkheid om de kennis te vergaren die ik in mijn leven heb opgedaan op plantages en vooral in mijn proefkamers waar ik al veel sigaren heb geprobeert,ik ben geen machine maar een man van vlees en bloed en zal dan ook proberen uw vragen zo snel mogelijk af te handelen met een uitgebreide reactie,ook ben ik in staat om voor u te bemiddelen en of voor uw bedrijf goede sigaren uit te zoeken naar uw smaak of de smaak van uw zakenrelaties'

dus vragen? stuur ze naar http//www.sigaarconnaisseurrodius@hotmail.com