Thee is geen mannendrank

  • Bob

    Ik vind dat echte mannen geen thee moeten drinken, want echte mannen drinken geen thee. Het is altijd zo?n slap spul, die thee. Je kunt gewoon de bodem van het kopje zien, en zo interessant is zo?n bodempje niet. Ja, soms dan ligt d?r suiker? Thee, dat drink je toch niet! Het is alsof je een wijntje drinkt in de bar.

    Sinds dat ik er achter kwam dat thee eigenlijk maar gewoon een vrouwendrankje is (en een voetballersindekleedkamerdrankje), heb ik nooit weer thee gedronken. Dat gedoe ook met zo?n theezakje?, pfff. Dan moet er weer zo'n schoteltje bij…

    En als je bijvoorbeeld een gezelschap hebt van tien mensen en één iedieoot, dan is er altijd één die thee wil. Lastig! En dan wil meestalze ook nog eens een theetje met een netgewassenfrissehanddoeksmaak; waarvan je de geur op minder dan een kilometerafstand nog ruiken. De VOC had zich in de 17e-eeuw beter kunnen toeleggen op koffie uit Zuid-Amerika i.p.v. op theezakjes. Dan had de VOC nou nog bestaan, met een stijgende beursnotering ondanks dat het dit jaar minder ging met die beurs.

    Nee, geef mij maar een lekker Italiaans expreszootje.

    Kan ik heerlijk van genieten.

    Lekker bladeren door de Libelle?

    (Du bist alles was ich habe auf der Weeeelt?. Du, du darfst nie mehr von mir gehen?

    Gezellig, Top2000 met Peter Maffei?)

    Houdoei, wuif, wuif, Bob

  • India

    In een glas bier zie je ook de bodem.

  • Bob

    Maar niet in een glas Guinness.

  • Groen is gras

    Ik zeg ook Nee tegen Thee

    thee is een niemands-drank

    moet je ook kijken hoe erg het aanslaat op je theelepeltjes

    oh ja, maar daar zijn het theelepels voor

    dus, dat betekent, dat als je nee zegt tegen thee, je ook nee zegt tegen theelepeltjes. En wat nou als je een gekookt ei wil eten en al je speciale ei lepels in de was zitten? Geen theelepels!

    En waar moet je je koekjes dan indopen? Koekjes in de koffie is ranzig. Koffie is zo en zo ranzig, want je krijgt er en vieze tanden van en je gaat er door stinken. Ook is een koekje in je bier of watdanook niet lekker. Dus ook geen koekjes meer.

    Maar, wat is een libelle zonder koekje?

    -> geen libelle meer

    Hoe moeten al die huisvrouwen (en mannen natuurlijk) dan weten hoe ze met elkaar om moeten gaan en wat ze het beste kunnen koken?!

    Einde van de mensheid

    kortom, ik schenk nog maar eens een kop thee in

    Lang leve deze wereld!!

    Grtz

  • the notorious IE

    De libelle is geen mannenblad, en als mannen geen slappe rotzooi moeten waarom zouden vrouwen dat dan wel willen?????????

    Iedereen zijn smaak, ik drink waar ik trek in heb en als andere dat niet lekker vinden dan heb ik daar gewoon scheit aan!!!!!!!!!!!!!!

    Wat maakt het nou uit wat je drinkt?????????????????????

  • boggel

    Jongens, je moet natuurlijk wel de goede thee drinken. Eentje met een trippende werking of een rustgevige werking. Ik hou daar wel van.