Ik vind dat echte mannen geen thee moeten drinken, want echte mannen drinken geen thee. Het is altijd zo?n slap spul, die thee. Je kunt gewoon de bodem van het kopje zien, en zo interessant is zo?n bodempje niet. Ja, soms dan ligt d?r suiker? Thee, dat drink je toch niet! Het is alsof je een wijntje drinkt in de bar.
Sinds dat ik er achter kwam dat thee eigenlijk maar gewoon een vrouwendrankje is (en een voetballersindekleedkamerdrankje), heb ik nooit weer thee gedronken. Dat gedoe ook met zo?n theezakje?, pfff. Dan moet er weer zo'n schoteltje bij…
En als je bijvoorbeeld een gezelschap hebt van tien mensen en één iedieoot, dan is er altijd één die thee wil. Lastig! En dan wil meestalze ook nog eens een theetje met een netgewassenfrissehanddoeksmaak; waarvan je de geur op minder dan een kilometerafstand nog ruiken. De VOC had zich in de 17e-eeuw beter kunnen toeleggen op koffie uit Zuid-Amerika i.p.v. op theezakjes. Dan had de VOC nou nog bestaan, met een stijgende beursnotering ondanks dat het dit jaar minder ging met die beurs.
Nee, geef mij maar een lekker Italiaans expreszootje.
Kan ik heerlijk van genieten.
Lekker bladeren door de Libelle?
(Du bist alles was ich habe auf der Weeeelt?. Du, du darfst nie mehr von mir gehen?
Gezellig, Top2000 met Peter Maffei?)
Houdoei, wuif, wuif, Bob