afslankthee

  • theo

    wie heeft er gehoort van thee waar je van af zou vallen ?het gaat om een chinese theesoort.

  • Marja

    Ha Theo

    gebruik sinds 14 dagen pu erh thee “vetkiller”, samen met het weight watchers dieet. Opvallend is dat ik totaal geen honger heb. Ik weet niet of ik dit zonder de theecapsules ook niet zou hebben, maar kan totaal geen informatie over dit product vinden. Heb jij iets over deze thee gehoord?

  • Roland

    Waar koop je deze thee, Marja..?!

  • theo

    hallo , ik heb van 1 persoon gehoord dat deze thee erg goed schijnt te werken maar mijn vrouw heeft het 2 weken geprobeert en kreeg problemen met de stoelgang .Dus weet ik niet zeker of het een veilig middel is om af te vallen,wel is zeker dat je er niet zwaarder door wordt! groetjesMarja schreef:

    >

    > Ha Theo

    >

    > gebruik sinds 14 dagen pu erh thee “vetkiller”, samen met het

    > weight watchers dieet. Opvallend is dat ik totaal geen honger

    > heb. Ik weet niet of ik dit zonder de theecapsules ook niet zou

    > hebben, maar kan totaal geen informatie over dit product

    > vinden. Heb jij iets over deze thee gehoord?

  • Cath

    Pu-erh thee, zo heet het in elk geval. De werking is niet anders dan van alle andere thee, namelijk vochtafdrijvend. De smaak is behoorlijk smerig.

    Probleem is, dat de meeste Pu-erh thee erg vervuild is, en dus behoorlijk ongezond daardoor. Wil je het toch proberen, koop het dan bij een koffie en thee speciaalzaak! Dan is het in elk geval geen thee waar allerlei bestrijdingsmiddelen nog inzitten.

    Overigens, voor een goede werking moet je het zetten met enigszins afgekoeld water (ongeveer 90 graden).

  • karin

    er zijn er zeker 5 soorten vraag maar na bij Galerie“ Het Pendeltje”

    Wilhelminastraat 2 1561 ZT te Krommenie 075-6216062 (new. age thee winkel)theo schreef:

    >

    > wie heeft er gehoort van thee waar je van af zou vallen ?het

    > gaat om een chinese theesoort.