Jiaogulan thee

  • Theeleut

    Hallo allemaal,

    Ik drink sinds een half jaar Jiaogulan thee. Een kennis attendeerde mij op deze bijzondere thee omdat zij zich zo fit voelde voortaan. En ze was al een tijd niet meer verkoude geweest. Ze kon er eigenlijk niet over ophouden dus dacht ik, laat ik het maar eens proberen.

    Ik heb het gezocht in de winkels maar kon het niet vinden. Toen kwam ik uiteindelijk uit bij jiaogulan.nl (natuurlijk, dom van me) en heb het daar bestelt.

    Nou als je je lekker gezond wilt voelen moet je dat echt eens proberen.

    Het smaakt naar zoethout dus het is wel even wennen als je daar niet van houd maar ik wil niet meer anders. Je voelt je na een paar weken inderdaad een stuk fitter en zelfs mijn buikpijn die ik altijd heb is weg.

    Groetjes van een grote theeleut.

  • Chinaherbage

    Beste theeleut,

    Als u andere smaken wilt van Jiaogulan kunt u bij ons terecht. www.chinaherbage.com

  • Lucien

    Ik drink nu pas sins een paar dagen een stuk of 6 bakken jiaogulan (thee) en ik begin nu al te voelen dat ik een stuk minder lusteloos ben,echt raar!!! maar ja je zou het zelf moeten proberen zelf geloof ik ook niet alles maar als je het niet probeert weet je het ook nooit,ik hoop dat veel mensen deze (thee)proberen,hij is niet zo heel duur de plant groeit snel en bevat heel veel gezonde stoffen.