Theegigant, op de markt in Rotterdam

  • Thom

    Nu is het helaas echt voorbij met de Theegigant op de Centrummarkt in Rotterdam.

    Volgens mij was hij daar niet rouwig om overigens. Ik denk dat de theegigant er aan toe was om met werken op de markt te stoppen.

    Natuurlijk zullen zijn vele klanten hem missen. Bedenk dat hij klanten had die b.v. uit andere provincies speciaal bij hem thee kwamen halen.

    Een vergelijkbaar aanbod aan thee zoals de theegigant dat had ben ik nog niet tegengekomen. In die zin was zijn assortiment uniek.

  • Lot

    helaas kom ik er dus nu te laat achter dat de beste man weg is :(

    Nu is mijn theevoorraad bijna op en moet ik op zoek naar een ander adresje.

    ovigens hebben ze bij dille en kamille (in rdam vlak bij de hema) ook losse thee. voor de mensen die nog zoeken naar een goed adresje, kijk daar eens, ga ik ook doen ;).

  • f vugts

    Hoi,

    Ik heb goede ervaringen met de thee uit de Kaldi shops .

    Ze zijn wel aan de prijs maar de keuze is reuze en is mij goed bevallen, ook qua hulp en service.

  • Thom Osewoudt

    We missen allemaal de kwalitatief zeer goede (en betaalbare) thee van de onvolprezen theegigant. Ik kan jullie nu melden dat op de markt in Rotterdam een koopman staat die o.a. specerijen e.d. verkoopt maar ook diverse soorten thee.

    Die thee is verpakt in eenvoudige verpakkingen en kost 2,50 per pakje (175 gr).

    Persoonlijk vind ik deze thee goed van kwaliteit. In de theesortering vind je Ceylon thee, Earle Grey, etc. De sortering is beperkter dan bij de theegigant maar zeker voldoende om een keuze te kunnen maken. Je vindt de kraam in dezelfde rij als waar de theegigant stond maar dan wat dichter bij de Meent. Ik zou zeggen ga maar eens kijken.

  • kees bruintjes

    De Theegigant komt terug: hij zal een aantal dagen op de zondagmarkt in Rotterdam staan

  • Earlgrey

    Ja, helaas is hij door een ongeluk te lang weg geweest en moest als meeloper verder. Dat wil zeggen dat hij achteraan de lijst kwam te staan. Nu staat hij op de zondag markt. Maar ja, helaas is dat alleen van de lente tot de herfst. Wat zou ik graag willen dat een jonger iemand op het idee komt om zijn know how over te nemen, en eventueel online verkopen. Zijn Sawmee is werkelijk fantastisch, je voelt de nicotine uit je bloedsomloop verdwijnen, grappig eigenlijk dat je afkick verschijnselen voelt als je aan het roken bent.. Nu zit ik te genieten van een Indiase soort, lekker sprankelend, fris theetje..

  • antionius

    Simon staat regelmatig weer op de Rotterdamse markt. Hij is echter meeloper en heeft dus niet als 4 jaar geleden een vaste plek.

    Wel heeft hij een internetwinkel laten bouwen: www.detheegigant.nl

    Als je speciale theeën wil bestellen, moet je een e-mailtje sturen.

  • antionius

    Simon heeft een internetwinkel: www.detheegigant.nl

    je kunt weer alle theeën bij hem kopen.

    als je een speciale thee wil hebben moet je een e-mailje sturen

  • antionius

    Simon heeft inmiddels een internetwinkel.

    www.detheegigant.nl

    daar staan 15 soorten thee op.

    Wil je een bijzondere thee, bv second flush, dan moet je een e-mailtje sturen.

    je krijgt binnen een week de thee thuis bezorgd

  • A.Roedoe

    beste mensen hoe kom ik aan Alokazay thee alles geprobeerd .

    hopelijk heeft uw een oplossing mijn dank groot.

    alex