high tea Eindhoven

  • Charissa

    Weet iemand misschien een leuk restaurantje waar je kunt genieten van een heerlijke high tea in de omgeving van Eindhoven.

    Groetjes Charissa

  • Mrs.Tea

    Wij hebben geen restaurantje alleen wel thee catering aan huis. Kijk even op onze site www.mrstea.nl onder het kopje catering. Daar vind je alle mogelikheden.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice

    Mrs.Tea

  • antoinette

    Hoi

    het is dan misschien een beetje te laat maar een high tea kun ook doen net iets buiten eindhoven en wel in leende bij kings & queens .daar ben ik wel eens geweest of meerdere keren maar nog steeds even gezellig.

  • Marleen

    in Dorint Sofitel op de vestdijk is op koopzondagen vanaf sept 06 weer een echte high tea te beleven a euro 24,50 van 15.00-17.00

  • Willemijn

    Beste Charissa,

    Wellicht ben ik te laat met een antwoord op jouw vraag. Maar in Wintelre (achter het vliegveld van Eindhoven) is een theetuin gevestigd. Heel erg leuk!

    Bij slecht weer high tea binnen in de boerderij, bij mooi weer in de tuin.

    Alles is home made en de kosten zijn maar € 15.50 p.p.

    De naam is Tea at Hamtingh's, www.tea-at-hamtinghs.nl

    groet Willemijn

  • Floor

    Hoi,

    ik werk zelf in een restaurant in Eersel, dat is maar 15 minuten rijden vanaf Eindhoven.

    En daar kan je heerlijk high tea-en.

    Als u wilt weten waar het is laat het maar weten.

    mijn email : Floortjje_@hotmail.com

    groetjes,

  • XXVI

    PARKZICHT EINDHOVEN

  • p

    Restaurant 1910 op het wilhelmina plein is perfect voor een gezellige high tea!

    heerlijke broodjes, lekker soepje en natuurlijk scones muffins en allerlei verschillende chocolaatjes!!

  • pascal

    Ja dat kan bij restaurant Fens aan de keizersgracht 040-2441855

    €19,50 p/p

    info@restaurantfens.nl

  • Jacoline

    In Leende is een Engelse tea room maar ik vond het TE opgeklopt.

    Maar waar ik echt tevreden over ben is Pilkingtons in s'Hertogenbosch, goede sfeer en veel lekkers.