Theewinkel omg Leiden/Haarlem

  • Tessa

    Hallo…..

    Weet iemand in de buurt van Leiden/Haarlem een theewinkel? Ben opzoek naar een speciaal kado…

    Heb ook nog theezakjes in de aanbieding van Pickwick!

    Tessa

  • Fred Fiets

    Kijk eens op onze site. www.mijnkopjethee.nl

    Vele mogelijkheden voor leuke presentjes!

    Wij maken de boeketten zelfs naar wens!

    U zegt maar wat u erin wilt hebben…

    Prijsopgaaf (en betaling) vooraf.

    Met vriendelijke groet, Fred Fiets.

  • ilse

    Simon Lévelt zit in haarlem en in Leiden, even op hun website kijken www er voor en .nl er achter.

  • Mrs.Tea

    Kijk eens op deze site. Zij leveren door heel Nederland. Leuke cadeau's.

    Klantenservice

    Mrs.Tea

    www.mrstea.nlTessa schreef:

    >

    > Hallo…..

    >

    > Weet iemand in de buurt van Leiden/Haarlem een theewinkel?

    > Ben opzoek naar een speciaal kado…

    > Heb ook nog theezakjes in de aanbieding van Pickwick!

    >

    > Tessa

  • karin

    Tip; kijk eens bij de thee man op de grote markt in Harlem op Zaterdag van

    Galerie ‘'Het Pendeltje’'

    ze hebben ook een nieuwetijd thee en kado winkel in krommenie op de Wilhelminastraat 2, 1561 ZT Krommenie, 075-6216062 pendeltje@chello.nl.

    Ik weet dat hij zón 200 soorten thee en kruiden heeft en ruim 120 soorten specerijen en eigenlijk te veel om op te noemen lijkt met sterk als hij niets heeft voor je met zo veel spullen.

    veel succes karin

  • johan horeman

    Ik weet even geen theewinkel in Haarlem of Leiden, maar ik heb wel heel speciale thee.

    De Cocha thee die ik heb komt uit Bolivia. Ze is gemaakt van puur fruit zonder toevoegingen. Ze komt binnenkort op de markt. Ik hoop dat de politieke onrust verstandig wordt opgelost.

    Groet,

    Johan

  • Christian Hijlkema

    Speciale thee cadeaus zijn ook te koop op de website www.thee-winkel.nl. Makkelijk en snel thuis laten bezorgen.

  • Mercedes Rivera

    De teksten van Osho zijn soms moeilijk te begrijpen, Ik zou contact willen nemen met iemand die me kan helpen maar kennelijk in Leiden geen Osho Centrum bestaat.