500 soorten thee

  • nienke

    Hallo meneer.

    Ik ben een meisje van 10 jaar oud en ik zit in groep 7.

    Ik heb een vraag.

    Weet u misschien hoeveel soorten thee er bestaan in nederland?:S (ik heb namelijk een spreekbeurt over thee)

    Als u dat niet weet melt het dan.

    Alleen hoe ik bij de vraag kwam is omdat u hier op deze website heel veel over thee hebt geschreven.

    Groetje Nienke L.(tu)

  • Matthijs

    Helaas zit deze thee wel vol met chemische smaakstoffen, ik heb namelijk 5 jaar bij de een grote toeleverancier gewerkt.

  • korthof81

    Hoi allemaal,

    als gewone consument kan je niet veel met deze website lijkt mij.

    Kijk eens op www.tea4all.nl

    Zij verkopen chinese thee van hoge kwaliteit. De thee smaakt heerlijk, bevat alleen natuurlijke ingredienten en is vaak met de hand geplukt! Smullen dus!

  • Matthijs

    Misschien geen smaakstoffen bij pure chinese thee korthof81, maar wel bestrijdingsmiddelen, bel maar eens met de warenautoriteit.

    Heb stage stage gelopen op hun een lab.

  • c.kant

    graag wilde ik wat meer info van u het is namelijk zo dat ik heel binnen kort op de markt ga staan 4 dagen per week en mijn specialiteit is het ver kopen van high/tea en wil dat graag doen met losse thee zo dat de klanten zelf hun thee kiezen ik dacht aan een stuk of 6 soorten wilt u even met mij mee denken a.u.b natuurlijk wil ik het goed op de markt en met u thee moet dat zeker lukken graag uw reactie e-mail a.kant1@hetnet.

  • Hester

    Kent iemand keizer king (geloof ik dat het heet ) thee ?

    schijnt een dure exclusieve thee te zijn, voor de echte liefhebber ?