Thee roken?

  • Baggy C.

    is het nou ehct z schadelijk of niet!!!!!!!

    wat zijn de gevolgen hier van. ik hoorde iets van gaten in de longen ofso ?????????

    klopt dat??

  • anoniem!

    ik doe het!!

    ik vind het f*acking lekker!(tu)

    je hebt er een klein effect van… mijn ogen slaan er een beetje dicht vanXD

    gr Anoniem;)

  • herbert

    ik had thee gerookt

    en nu aids test gedaan

    HIV-T_POSITIEF

    wow

    ik ga dood

  • bieb

    thee roken is alleen schadelijk aan je longe.

    en denk na aids kan je nooit krijge van roken!

    maar thee jointszijn moeilijk te draaien.

  • QualiTeas.nl

    Breng eens een bezoekje aan www.QualiTeas.nl, een bron van thee- informatie, een uitgelezen collectie hoogwaardige thee en theegerelateerde producten en shops. Een “Kado shop” en een “Culinaire Boeken Shop” vol met smakelijke titels en natuurlijk een grote keus uit losse thee.

    Tevens nodigen we u van harte uit een bezoek te brengen (of bijdrage te leveren) aan ons TheeForum dat bedoeld is een ‘ontmoetingsplaats’ te worden voor iedereen met passie voor thee.

    www.QualiTeas.nl

  • SociaalRoken.nl

    Kijk eens op www.SociaalRoken.nl voor elektronisch roken, dat is in elk geval minder slecht dan het roken van tabak (of thee).

    www.SociaalRoken.nl

  • tir65

    je moet ook niet draaien.

    1. je hebt een lijntjespapiertje van een of ander kladblok.

    2. tippie.

    3. thee

    4. papiertje

    5. lijm

    pak het papiertje. leg de tip erin. zorg dat het papier goed om de tip zit. lijm het tot een koker. laat even drogen. pak nu het andere papiertje. vouw het. pak thee. leg het erin. en giet het in de koker. vouw het dicht. klaar.

    omg. thee moet je niet over je longen roken maar proeven.

  • marijke de groot

    ja je kunt thee roken, ik ben 11 jaar en heb het zelf ook 1 keer geprobeert, maar het super schadelijk, bijna schadelijker dan tabak, het is 1 van de meest kankerverwekkende stoffen. Niet doen, ik drink nu 5 koppen groene thee om het effect een beetje tegen te gaan, het effect: kanker

  • anoniem

    k zou het maar nie proberen krijg je gaten in je longen van

  • anoniem dan maar

    thee roken word je er stoned van? antwoord is dat het kan…

    sommige thee zul je meer dan 1 moeten nemen om stoned te worden al helemaal als je ook nog normaal blowt…

    bijv. rozemarijn thee kun je wel goed stoned op worden alleen om het actief te roken moet je:

    het in een vloei (longvloei of normale) doen met wat shag (anders krijg je thee in je bek) en dan constant zo'n 1 tot 2 cm van de vloei aansteken en dat hijzen en 20 seconden binnen houden. op die manier komt het binnen en kun je er bij rozemarijn bijv. zelf beter op stonen dan skunk… Haze zul je natuurlijk niet berijken