Werking Jasmijnthee

  • Marije

    Wie kan mij vertellen waar Jasmijnthee goed voor is? Ik heb het namelijk in huis en ben erg nieuwsgierig naar de werking ervan! Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen! En oja, misschien weet iemand ook een goed theetje tegen depressieve en neerslachtige gevoelens!?

    Alvast bedankt en groetjes Marije

  • Helena

    Jasmijnthee is om zo te drinken. Ik nam het vroeger altijd als drankje als ik bij de Chinees uit eten ging.

  • Lara

    Hoi hoi,

    Jasmijnthee is goed voor je spijsvertering. Je reinigt je lijf en de afvalstoffen worden afgevoerd. Tegen angst en depressie kun je Sintjanskruid halen bij de apotheek of een reformwinkel/drogisterij.

    Succes!

  • pop

    ik lees op het jasmijntheedoosje van het Kruitvat dat het ontspannend is, lijkt me een goeie reden om het te gaan drinken

  • jack van de rieth

    Een discussie lijkt me niet nodig raad is me liever,zodat we wij mensen alkaar kunnen helpen ,elkaar niet breken maar liever elkaar opbouwen zodat we allemaal sterker er van worden,groetjes jack(tu)

  • korthof81

    Hoi Allemaal,

    Ik ben dol op jasmijn thee, maar dan moet het wel goede kwaliteit zijn.

    Jasmijn thee kan gemaakt worden van groene of van witte thee. Voor de eigenschappen van jasmijnthee moet je dus kijken waar jouw thee gemaakt van is, en dan de eigenschappen van groene of witte thee opzoeken.

    Witte thee is reinigend

    Groene thee helpt de spijsvertering en met name de afbraak van vetten

    Als je jasmijn thee koopt, let er dan op hoe deze gemaakt is. Goede kwaliteit thee zitten weinig jasmijnblaadjes is. De thee wordt namelijk bitter van de jasmijn blaadjes. Als ze goed gemaakt is, wisselen ze de thee blaadjes met jasmijn blaadjes af om zo de geur en smaak van jasmijn in de thee blaadjes te krijgen.

    Zelf heb ik thee van www.tea4all.nl

    Erg lekker en ziet er ook nog eens heel mooi uit.

  • gineke

    Hallo.

    Wi kan mij vertellen waar chinese jasmijnthee goed voor is?

  • Jasmijn

    SINTJANSKRUID HEEFT EEN LICHT EFFECT OP DE PYCHE HET HELPT ZELFS TEGEN HOOGTEVREES

  • Dineke

    Hallo helen

    Wij vroegen ons af of jasmijn thee nog een bepaalde werking heeft?

    Weet u daar misschien iets op te zeggen als u het weet hebben wij graag dat u een mailtje terug stuurt.

    Alvast bedankt

    Groetjes Dineke en ……