hoofdpijn en thee

  • B.

    Is er ook thee die helpt tegen hoofdpijn en migraine??

  • Joachim A Meek

    Ik heb een paar jaar met migraine rondgelopen. Of het echt helpt tegen migraine weet ik niet zeker, want ik heb de onderstaande thee gebruikt in combinatie met een voedingspatroon zonder vlees, sochtends en savonds 1000 mg Vitamine C, smiddags Vitamine E en Selenium, bruinbrood, extra vierge olijfolie en meer knoflook etc etc. Het belangrijkste is: ik ben zo goed als genezen van mijn migraine aanvallen (nu nog heel soms als ik gestresst ben of weinig geslapen heb = max 1 keer per maand) en voel me voor 400% beter, ik heb nu meer energie en weerstand!

    De thee die je gewoon dagelijks kunt gebruiken is een combinatie van 50% losse groene thee en 50% verse geraspte gember.

    Ik gebruik meestal een snufje zwarte peper om het geheel nóg smakelijker te maken.

    En als deze thee niet helpt tegen je migraine, is hij ook goed te gebruiken, want gember reinigt je darmen en groene thee helpt ook bij het opruimen van onzuiverheden en tegen kanker.

    Als je meer wilt weten over gezonde voeding, moet je het boek van Andrew Weil (Optimaal gezond in 8 weken) maar eens lezen.

    Ik kwam erdoor van mijn migraine af!

    Verder wil ik je veel succes wensen. Reageer nog even voor wat je ervan vond.B. schreef:

    >

    > Is er ook thee die helpt tegen hoofdpijn en migraine??

  • Petra baron

    Beste B,

    Het is nu 2011 en op het internet kom ik je vraag nog tegen.

    Wij zijn bezig met thee voor hoofdpijn, mocht je dit willen proberen dan wil ik graag enkele zakjes sturen en van je horen of dit werkt.

    Het is een theeblad uit het verre oosten en wij zijn benieuwd naar reacties. Uiteindelijk willen wij dit produkt op de markt brengen.

    De mensen die het nu geprobeerd hebben zijn erg enthousiast, vanwege een hoofdpijn vrije dag.

    Groet

  • Jolanda

    Beste Petra Baron,

    Ik google net op thee en hoofdpijn en kom jou bericht tegen. Ik heb vaak hoofdpijn maar drink ook veel thee, ik vroeg mij of dit verband houdt met elkaar?

    Ik zou wel graag wat meer willen weten over thee die jullie aan het maken zijn tegen hoofdpijn. Zijn er ook ‘bijwerkingen’ van? En voor welke organisatie werk je?

    Ben erg benieuwd naar je reactie!

    Groet,

    Jolanda

  • an

    kunt u ook vertellen wat de naam is van die thee voor hoofdpijn , en waar he te koop is