drop-thee

  • Clemelinde

    Hallo,

    Al heel erg lang ben ik op zoek naar drop-thee. Enige jaren werd deze thee bij de MAXIS verkocht (tenminste daar kocht ik het altijd) als soort van ‘kinderthee’. Er waren nog meer smaken als; tutti frutti, spekkies enz. Op de thee-zakjes stond een kinderrijke afbeelding met poppetjes in diverse kleuren. Heeft iemand enig idee waar deze thee nog te koop is?

    Groetjes Clemelinde

  • marijna

    ik wilde je vragen of je die theezakjes nog hebt. ik spaar namelijk theezakjes.

  • marijna

    misschien kun je het bij xenos proberen. die verkopen de meest vreemde dingen en ook heel veel soorten thee.

  • agnes

    De thee die je bedoelt, is van het merk Princess.

    Volgens mij wordt het niet meer gemaakt. Ok ik verzamel theezakjes, dus als je nog lege zakjes hebt, hou ik me aanbevolen.

    agnes

  • Clemelinde

    Hoi Agnes!

    Ja, volgens mij klopt dat van dat merk. Ik heb nu inderdaad zoiets van, Oja klopt! Maar worden die niet meer gemaakt? Heel erg balen!

    Geef je e-mail adres maar, dan kan ik je mailen en voor je verzamelen. Het zal best goed komen, want ik ben een enorme theeleut! Spaar je ze of maak je er kaarten van?

    Groetjes Clemelinde

  • Wanda

    Hoi Clemendine,

    je hebt de Licorice blend van yogi thee, bij de meeste reform-/kruidenwinkels te krijgen (erica en de tuinen enzo) misschien scoor je daar ook nog wel andere soorten. Biologische voedingswinkels en fairtrade winkels hebben ze vaak ook.

    Veel succes!

    Groetjes,

    wanda