thee-labeltjes

  • Ida

    Wie spaart er net als ik de labeltjes die er aan theezakjes zitten en wil dubbelen ruilen? Vooral buitenlandse vind ik erg fijn!

  • Annegien

    Ha Ida

    Ik heb een paar jaar geleden voor de grap van die labeltjes gespaard, ik heb ze nog steeds. Geen buitenlandse geloof ik, maar ik heb ze nog steeds. Ik heb er van elke die ik heb maar een, en je mag ze allemaal hebben. Als je even een mailtje stuurt met je adres dan stuur ik ze op, en ik hoef er niks voor terug.

    Groetjes Annegien

  • arie

    hallo luitjes ik ben helemaal geen thee verzamelaar,maar ik ben een keer in een van de drie andes landen geweest,daar worden turisten die zich niet goed voelen vanwegen de ijlen lucht met coca thee weer bij positieve gebracht.ik heb nog en stuk of 15 thee zakjes liggen thuis,ik doe daar niks mee .als ik jullie daar een plezier mee kan doen.het is geen drugs.in die landen word het in super markten verkocht.

  • Flip van den Bergh

    Hoi Ida,

    Ik wilde je informatie sturen over het verzamelblad de Thee-Leut maar weet je e-mail adres niet. Je naam heb ik van www.prikpagina, vandaar.

    Wil je mij je e-mail adres sturen zodat ik je allen kan mailen?

    Hartelijke (thee)groeten van Flip van den Bergh; e-mail: van.den.bergh@12move.nl; telefoon: 0181-635824

    Ida schreef:

    >

    > Wie spaart er net als ik de labeltjes die er aan theezakjes

    > zitten en wil dubbelen ruilen? Vooral buitenlandse vind ik

    > erg fijn!